.

 
 
 
 

Kõrgema Sõjakooli värbamiskampaania sai auhinna

Eile kuulutati turundussündmusel Password konkursi Aasta Meediategu 2014 efektiivse meediakasutuse kategoorias võitjaks kõrgema sõjakooli eelmise aasta värbamiskampaania.

​„Auhinnatud kampaania on oluline ja kõige agressiivsem osa sõjakooli aasta läbi käivas turunduses, selleks valitud meediakasutus peab olema hästi läbimõeldud,\" ütles kaitseväe ühendatud õppeasutuste meedia ja turundusgrupi ülem kapten Kristjan Kostabi.

Efektiivse meediakasutuse kategoorias hindasid žüriiliikmed eelkõige konkursile esitatud töö tulemuslikkust. Hindamise kriteeriumiteks olid põhjendus strateegia valikule, sihtrühma uuringud, idee ja teostus.

Konkursile esitatud sõjakooli kampaania kestis 2014. aasta aprillist juulini ja oli suunatud eelkõige keskkooliõpilastele ja ajateenistuse juba läbinutele. Kampaanias kasutati peamiselt e-kanaleid, väli- ja kinoreklaami.

Kõrgema sõjakooli kampaania esitas konkursile meediabüroo Vizeum, kes on sõjakooli kampaaniat teinud koostöös kaitseväe ühendatud õppeasutuste, värbamiskeskuse ja reklaamibüroo DDB Eestiga aastast 2012.


http://www.mil.ee/et/arhiiv/8611/k%C3%B5rgema-s%C3%B5jakooli-v%C3%A4rbamiskampaania-sai-auhinna
salvesta: 

20 apr 2024

20 apr 2024 15:20
Muu maailm 20 apr 2024 15:20
20 apr 2024 12:14
Venemaa, SRÜ ja Gruusia 20 apr 2024 12:14
20 apr 2024 11:16
Muu maailm 20 apr 2024 11:16

19 apr 2024

19 apr 2024 22:21
Muu maailm 19 apr 2024 22:21
19 apr 2024 21:54
Muu maailm 19 apr 2024 21:54
19 apr 2024 18:38
Muu maailm 19 apr 2024 18:38
19 apr 2024 18:29
Muu maailm 19 apr 2024 18:29
19 apr 2024 18:06
Muu maailm 19 apr 2024 18:06
 
 
 
 

uudised puuduvad