.

 
 
 
 

Kõrgema Sõjakooli värbamiskampaania sai auhinna

Eile kuulutati turundussündmusel Password konkursi Aasta Meediategu 2014 efektiivse meediakasutuse kategoorias võitjaks kõrgema sõjakooli eelmise aasta värbamiskampaania.

​„Auhinnatud kampaania on oluline ja kõige agressiivsem osa sõjakooli aasta läbi käivas turunduses, selleks valitud meediakasutus peab olema hästi läbimõeldud,\" ütles kaitseväe ühendatud õppeasutuste meedia ja turundusgrupi ülem kapten Kristjan Kostabi.

Efektiivse meediakasutuse kategoorias hindasid žüriiliikmed eelkõige konkursile esitatud töö tulemuslikkust. Hindamise kriteeriumiteks olid põhjendus strateegia valikule, sihtrühma uuringud, idee ja teostus.

Konkursile esitatud sõjakooli kampaania kestis 2014. aasta aprillist juulini ja oli suunatud eelkõige keskkooliõpilastele ja ajateenistuse juba läbinutele. Kampaanias kasutati peamiselt e-kanaleid, väli- ja kinoreklaami.

Kõrgema sõjakooli kampaania esitas konkursile meediabüroo Vizeum, kes on sõjakooli kampaaniat teinud koostöös kaitseväe ühendatud õppeasutuste, värbamiskeskuse ja reklaamibüroo DDB Eestiga aastast 2012.


http://www.mil.ee/et/arhiiv/8611/k%C3%B5rgema-s%C3%B5jakooli-v%C3%A4rbamiskampaania-sai-auhinna
salvesta: 

03 mai 2024

03 mai 2024 18:38
Venemaa, SRÜ ja Gruusia 03 mai 2024 18:38
03 mai 2024 15:22
Muu maailm 03 mai 2024 15:22
03 mai 2024 11:30
Venemaa, SRÜ ja Gruusia 03 mai 2024 11:30
03 mai 2024 10:03
Siseuudised 03 mai 2024 10:03

02 mai 2024

02 mai 2024 22:53
Venemaa, SRÜ ja Gruusia 02 mai 2024 22:53
02 mai 2024 18:00
Muu maailm 02 mai 2024 18:00
02 mai 2024 16:34
Siseuudised 02 mai 2024 16:34
02 mai 2024 15:50
Venemaa, SRÜ ja Gruusia 02 mai 2024 15:50
02 mai 2024 15:42
Muu maailm 02 mai 2024 15:42
02 mai 2024 14:10
Muu maailm 02 mai 2024 14:10
 
 
 
 

uudised puuduvad